網頁

2015年10月23日星期五

晚餐之肉碎豆腐蒸蛋

人真的好得意為咗自己的地位就可以左搖右擺,喺我哋面前說那些人不是,在那些人面前又大數我們,本以為那二個新仔好,原來比那二個舊的更利害,好彩我們沒有說甚麼,現在耐我唔何,就玩我有人見到就幫我做下野,無人時見到都當睇唔到,我已習慣哂,知道自己應該點做
現在自己放五點半時間多咗,可以去街市行下,有時就喺咁見到咩野平就買咩,搞到今晚又煮多咗,之前買咗啲肉碎又忘了怕壞咁就整多個最簡單肉碎豆腐蒸蛋





材料:肉碎$10,豆腐1盒,蛋3只
調味:鹽半茶匙,糖1茶匙
 先將豬肉洗淨加入調味撈勻後加入豆腐
 豆腐同肉碎撈勻
 將蛋打發
 倒入面
 水滾蒸15分鐘
 蒸好後喺鑊多焗5分鐘才攞出確保肉全熟

沒有留言:

發佈留言