網頁

2015年10月20日星期二

海鮮晚餐

今日喺學校一樣咁忙無時停,無時停雖然辛苦但唔需要聽人講是講非,只得幾個接觸最多的都講是講非,就算做得幾好都會有說話講,你這樣不對,那樣不對,全校的老師都無說我煮的有問題,而西人老師更每餐都專登食完入廚房多謝我,好yummy同食得好full,好開心,我自己都好開心,煮野比人食都希望每人食得開心,唔希望無人食浪費了,好似個那幾人喜歡食就食到飽唔理人有冇得食,唔喜歡唔食還要同你講你啲野唔得所以無食過,我有時真的覺得好笑,點解有啲咁樣人,不過我唔會理會,你哋鐘意點就點,我做好自己本份,我都習慣無人幫,希望下個月調回來同我好friend果個真的幫我,咁就可以輕鬆啲,有時自己想做都好難,無人配合之前2個新人有個好幫手,這二個星期都開始玩野,最忙時間都會唔知走咗去邊,以為無咗她我就搞唔掂真太睇得起自己,只時忙到連飲水同去唔到廁所,好彩都搞得掂
今晚細女話返屋企食,我昨晚買定湯料今早就煲定,雪櫃有哂餸本來直接搭車回家,點知回家的車等好耐都無,就搭咗另一間上咗秀茂坪車再行回家,落咗車又無啦啦入咗街市行個圈,行到海鮮檔,老板不停講好底食趕收工咁就買咗東風螺,蜆同蝦都係$100就回家,淋住咁多野就加些少菜,個雞扒就唔煮,煮咗一半阿妹打來話搭錯車喺我家附近上來食有冇問題,當然無啦,好彩有雞扒同牛扒隨時可加,點知阿妹又買咗好多野,啲女回來就好開心問點解咁豐富,一邊食又一邊講開開心心又一餐









沒有留言:

發佈留言