網頁

2015年3月2日星期一

開心燒烤在天水圍綠田園

今日家姐邀請我同老公跟她朋友的教會去左天水圍自助燒烤,太耐無去燒烤,以前一年最少五,六次,d女開始大,各有各忙就搞少左,今日先去教會祟拜再搭旅遊巴入去,喺官塘出發大約一個鐘車程,去到就先安排左我哋喺燒烤地點,我哋就先燒烤,食左一個鐘左右就四圍行吓,老公話以前來過最少2次,喺d女學校的活動,死我完全無印象,可能老人痴呆,哈哈哈,燒烤話自助但唔多野食,每人只有支水唔夠就自己買,食物就都係豬扒,牛扒,腸仔同丸,後來就有些少豆卜同青椒,但一轉就無,我都無食,好多人就可能熟悉環境自己帶野食,有番薯,蜆,青口,茄子,金菇……我以為只有我們無後來先知自己帶來,我淋唔係自助嗎?點解無咩野食,我哋行完返來,朋友話那人話我們攞得太多唔可再攞,我就話有冇攪錯就自己出去攞想要的,點知她就話無,其它的就要清左先,太差,環境都幾好,同細路去玩吓都幾好,但燒烤就唔會再淋,唔直


 沙畫檔
 湖可坐船四圍遊

 攞野食地方
 攞回來的燒烤食品


 我哋個圍有12人,每個爐只預十人,話轉頭來時加給我們,最後2支水都無給,我哋個圍就話算返正夠就算
 細路幾開心還擺post

 又去捉金魚


 路天卡拉ok
 茶館
 人力車可以坐上去影相
 哩只牛畫得幾靚

沒有留言:

發佈留言