網頁

2015年3月7日星期六

紫色糖心番薯

今晚家姐同姐夫上左來晚餐,家姐又洗錢買左好多野,又生果又雞同好貴的番薯,我老公咁q又買左番薯不過老公就十蚊三斤,家姐果d就28蚊1磅,5只普通都要$51,大家都好想試就未煮飯立即去整左先,點知我二個女都無興趣,家姐同我老公就去試,家姐話都無我地買個只咁好,走時自己的紫薯無攞,反而攞左老公四買果只平野,我就普通唔太識食覺得一般,我就一定唔會買,但試下都無所謂,食完飯我就攞左半個試下
 
好簡單放入玫瑰煲用二點火先煮二十分鐘,焗左十分鐘左右再煮十分鐘就剛好

 煮完都好似喺焗爐焗一樣有些蕉蕉地,老公同二姐都急不及待去試,老公好鍾意食番薯覺得都OK,但家姐就覺得不外如是,話下次一定唔再買唔直,老公話日本番薯就喺咁貴,二姐夫就最唔鍾意番薯,點都唔去試食

沒有留言:

發佈留言