網頁

2015年3月3日星期二

759電飯㷛的問題

過年前用了幾年的飯㷛有問題,一路都想換但都懶洋洋無理,有次同女上759買零食,見到個飯㷛好似幾好又平$199就帶左回家,第二日早上好似平日一樣煮飯給老公,無淋過無去水,照蓋上蓋預備好餸料同早餐就去叫老公起身,剛行開飯㷛就開始滾,聽到好嘈聲還be LI ba la就走去睇,我的天呀周圍已經濕哂,我放飯㷛附近好多野,沬餐飽好唔開心,好想立即換,但用過就無可能,舊的又給我唔小心想用回時忘了交回內㷛就倒左水入去,老公就話用住先無可能掉左去,現在煮飯就打開蓋,等跳制才放回蓋,如果想㷛飯一齊蒸就最好唔好蒸生肉或排骨個d,我感覺唔熟,因為要打開半邊蓋或唔蓋上,蒸過一次就無再㷛飯時蒸餸,喺好唔方便,d飯底還會蕉左
 將飯㷛放斜一半
 但有時一滾起可能就會跌返入去,一定要睇住,如果行開就最好打開蓋


是否有個氣孔,水留回飯入面,但哩個去唔到水,搞到周圍都喺水




 要確實跳去保溫才可蓋上蓋,因未轉以為見唔到水,但蓋上都會有尾水一樣搞到周圍喺

 保完飯,底會有蕉,哩個情況喺用耐左才會,但哩個就一用就喺咁,要㷛多飯才無咁蕉底

4 則留言:

  1. 咁又幾麻煩喎…我諗你都係要再換飯煲啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 會, 多謝你, 我一定會轉反用之前個款, 到時煮咩都得好方便

      刪除
  2. 呢種電飯㷛問題我都有架,其實可以用一塊(濕)布蓋住,水就會被塊布完全擋住,而飯收水之後便用人手拍番去warm,去除電源再等幾分鐘,就唔會焦底啦

    回覆刪除
    回覆
    1. Li J: 好多謝你的方法,下次試下 :)

      刪除