網頁

2015年3月17日星期二

馬友咸魚蒸鮮盧魚

今日午餐又同同事行葵芳村入面,同事見到有咸魚話好底叫我買,我話好少食而且我都未正式買過,點知個老板話好好食叫我買少少試下自己曬叫我放心食,而且重教我用咸魚蒸鮮魚,但一定要淡水魚,好似鯇魚或大魚,我話未聽過,他就話以前d人多數咁蒸,你媽無煮過嗎?我話聽都未聽過何況食,咁我就買咗一包仔,今晚返到去就專登上街市買鯇魚,點知無咁就買咗條盧魚,返到屋企都喺引唔住去試下用咸魚去蒸條鮮魚的味道喺點,我就好喜歡樣樣試唔好食下次就唔整,終於試到味道就好特別條魚吸收左咸魚味,我覺得如果唔喜歡咸魚就唔好咁煮,因未必接受就好似臭豆腐一樣唔係人人都鍾意



材料:盧魚一條,咸魚一細件,薑絲1湯匙,花1棵
調味:豉油1湯匙,油1湯匙,糖半茶匙
 盧魚洗淨沬乾,薑洗淨切絲,蔥洗淨切絲
 咸魚洗淨去骨切細粒
 先用些少蔥放碟底再放魚,將咸魚粒平均放在魚面
 最後將薑絲放在咸魚面
 水滾放入魚蒸8分鐘左右就可以
 蒸好後的魚汁可倒掉才加豉油汁,隨個人喜好
 我通常就無倒直接加豉油汁後就多焗一會

沒有留言:

發佈留言