網頁

2015年3月15日星期日

同學生日大九龍城富豪


今晚又撇底老公同d女出左去食飯,因為openrice有優惠券65折同有椰汁燉花膠,咁又再去試一次,點知今次更差食物無特別,人又多好多野都食唔到,個個檔都人山人海排長龍,長腳蟹都係同學攞一轉就無再加,魚生壽司檔等到八點先無咩人就去攞,一出鵝肝又排隊我哋只見都無攞,甜品就到我哋食時都七七八八,都無咩,今次d同學就調轉食完雪糕甜品先去食熱野,因早時到到都排隊只有甜品同雪糕無人,八點半左右就叫我們先付款,可能太多人一路做,未到九點連熱水都無,好彩講完都有,今次同學個個都話要搵個另一間先得,折左都差唔多三百

 椰子雞湯,去到都喺剛六點半開始,
我攞左一碗另外同學已話無哂,真誇張
 長腳蟹出第三轉我哋先攞到,
能太少覺得好好味,想再食都攞唔到
 話有燒牛肉,但只有這個火腿,無咩味
 一包仔就係片皮鴨等左好耐只可二件仔,
菜就只得西蘭花同椰菜又喺攞一次就無
 串燒新加,三文魚丸無咩味
 沙律又喺咩都無,只攞得些少粟米同波蘿,菜都無
 哩個紅酒煮車哩打響個攞推車停底一個地方煮,
又喺排長龍,只攞得幾粒唔夠分我無試
 魚生都好鮮甜每次三件都喺食一次就無再排
 哩個就喺送個果椰汁燉花膠,味道幾好但只喺暖唔熱,
有d還凍,如果熱就會更好
 甜品只攞到哩d無咩特別
 二款雪糕,我都覺得dryer好食d

沒有留言:

發佈留言