網頁

2014年10月31日星期五

晚餐在西灣河的吹水館

今晚撇開老公同女約在剛由日本回來的舊同事出去食飯, 原來今晚喺萬聖節, 大家都忘了但都照出去, 同事話有朋友介紹西灣河的吹水館幾好問我有無去過, 好失禮, 我好少過香港食野, 多數一d酒店做優惠先會過去, 咁同事就一早訂左枱, 去到無咩人可能太早, 我地坐底就睇吓有咩食, 一個普通有湯, 主菜加杯熱飲set dinner 最平都要198, 未計加一, 對我哩講都好貴, 如果好食簡唔中都無所謂, 但好失望唔直, 樣樣都好鹹, 由其是我的牛扒, 我就淋住算, 但我同事叫個伙計來同他講點知他話無可能, 我地就問是否煎好彼重手左, 他沒理只喺唔信又無出聲同我換, 最後我地就算, 食完就走, 以後一定唔會再去 
食完就喺附近行吓, 見到班哇鬼就影吓想, 雖然食得唔開心, 但第一次見到d鬼都好有興趣影d想












沒有留言:

發佈留言