網頁

2014年10月17日星期五

豉汁蒸排骨拌蕃薯

午餐盒我一定喺早上整比老公或女兒, 好少晚上做定, 最近d女多數出去食就只做給老公, 老公就最好無要求, 我煮咩就食咩, 通常得他一個帶飯好多時我就整d簡單而且又唔世開爐同睇火, 當然唔少得我最好幫手電飯煲, 今早又蒸排骨配左蕃薯健康又好味

 材料: 蕃薯2細只, 排骨半斤
           排骨洗淨先用薑蒜蓉一茶匙, 豉汁醬一匙茶撈勻
 蕃薯去皮洗淨切細件


先將蕃薯pop底
                                                                放入排骨
 米洗好加入排骨按制
 飯煲跳去保溫制後我通常就熄制再等5分鐘左右才入盒



沒有留言:

發佈留言