網頁

2014年6月13日星期五

生菜魚肉湯配什錦炒飯

昨日多人食飯通常第二晚就一定炒飯, 因為會預多d, 好多時d朋友話多餸呂食飯, 咁就煮得比平時多d就算, 點知有個同學老公原來有餸就會食得多, 那次就唔夠飯又無出聲, ,到下一次再來我的同學就叫我煮多d, 我才知, 真喺失禮, 從那次起我就一定煮多d寧願食淨第二晚炒飯, 炒飯對我家人就會食多d, 容易清哂, 今日就炒個飯滾個湯再炒多碟有機菜, 因唔想壞浪費左, 我都喺第一次食, 是原公司大廈天台開左個滾農莊種有機菜話叫我地試食, 20蚊一扎, 我又唔好意思就買左, 貴得哩又唔好食, 個個都唔食, 昨晚就同老公食, 下次一定唔會再買
 























沒有留言:

發佈留言