網頁

2014年11月14日星期五

今日終於去左葵芳光輝圍新開759餐廳食午餐

公司喺四月由葵興搬左去葵芳就好少去光輝圍食午餐, 今日去銀行入數就特登走去以前公司樓下入數順便去睇吓喺邊個位, 以前喺間無左, 前身都喺餐廳做左起碼有10年, 因為我以前都有食過後來喺附近搵到間更好就無去

今日食左個特餐, 真喺好底, 但可惜我已搬走, 如果唔喺可態喺我新飯堂, 有時間會再去, 因現在公司行過去都要半個鐘以上,而且還要等太遠唔方便, 雖然我現在去葵芳食都要行15分鐘左右, 一個鐘食就剛好一來一回

哩個特餐睇落細細, 但食哂都幾包, 咁幾價錢應該好難搵到, 我食開個間都要$29, 雖然份量大些少而且有條菜, 我覺得真喺唔錯, 但隔離師奶由坐底就彈到我走都未收聲, 服務差, d野唔好食, 豬扒太硬一定雪左好耐....., 我真喺好想講可能真材實料無落鬆肉粉所以硬, 每個人口味, 要求都唔同, 最後食完就走, 而我自己就覺得底食平, 唔太差



 個奄列好特別火腿入面撈左茄汁, 如果唔食茄汁就要記得出聲 "奄列走汁"



 對面食個焗魚柳, 我見到都幾好呀

沒有留言:

發佈留言