網頁

2017年7月7日星期五

晚餐之教老公簡單煮

今晚有個agent介紹見一份2018年2月初預產期,早上準備咗排骨,又叫老公買菜同魚,怕見完會好夜回家再買再煮就好夜,先叫老公幫忙準備好,回去蒸同炒好快就搞掂,點知同客一傾又個半鐘,但最終都未確實,再比agent留底講下又九點,喺因為個客未到三個月,而我言談間講咗之前未做的客好信任我介紹的客有咗就先問我有無期,等三個月定咗就出來傾,一般唔會有人咁早,我就覺無所謂,但原來agent叫她同我傾完唔立即覆都唔可遲過三日,我本身又唔知,個客問我我當然無所謂,點知比agent話我唔應該咁,無陪月會咁等,簽咗到時有咩事都可三個月內退回定,但原來過咗四個月就唔會全數要扣起$1500做行政費有餘先退,我就說唔好意思我唔清楚你哋的規矩,再有下次就基本嘢等你們跟,走時就叫老公蒸排骨先再蒸魚,我搭完地鐵轉小巴時再通知老公炒菜返到去就有得食,好彩老公幫幫手回去立即開飯,雖然超夜的晚餐但都好開心老公煮咗餐都似樣的還有個好好味的粟米湯




沒有留言:

發佈留言