網頁

2017年7月6日星期四

晚餐之三式椒青咖喱雞翼

這幾天返新工都好忙,通常頭個星期都好忙,因未清楚做嘢的環境,阿b飲奶的情況....等的問題,晚上又返學,昨晚就因陪月同學生咗,無請人而我又答應搞掂完幫她免費做一星期,她生完就開始跟她的飲食,因她有媽咪同工人,昨日出院怕她無人幫仔仔沖涼就放工過去睇下,淋住教她工人幫仔仔沖再跟下她,,她的工人好幫手,同學自己睇住同她幫仔仔沖,我去到就話唔洗比我睇影片,都幾好可以咁我見無咩嘢跟完就走,估唔到都11點,所以連續三晚都無煮飯,今晚終於回家煮飯,啲女最開心話終於有餐食真誇張,放工遲咗走回家又喺超市,啲女想食雞翼就最方便,超市一定有,老公收得比我早,菜同魚老公幫我買,簡單煮咗幾樣一家人邊食邊傾對我嚟講喺最開心




沒有留言:

發佈留言