網頁

2017年6月30日星期五

完工晚餐在味皇

呢個星期好忙,終於搞掂晒,因五月果太遲咗,七月果個又早咗,好彩七月喺幫手比我做到五月滿月,而我就等她出院放工後每晚過去跟跟同bb沖完涼搞掂哂就回家,有二晚返學,跟住連續三晚放工再去差唔多十點先回家,通常返家前叫老公煮定麵比我食,但今晚只有我同大女話唔好煮落街食,大女先去叫定嘢,我搭車回去就立即有得食,今個太太都好開心又多謝我,走時比咗封信我,有啲客會比開工同收工利市,有啲就開工收工都無,而我習慣有就袋到完工,無就自己比自己但求一齊順順利利,未正式做的太太好誇張比咗封好大的開工利市,好開心做咗咁耐有的都喺意頭,而呢個好寫得,其實有或無,多或小我都一樣做好本份,雖然好攰但見到啲bb就好開心,真的覺得自己無選錯真係好適合我,今晚同女喺味皇可能太夜好多嘢都無,就叫咗碗粉同焗飯,簡簡單單又一餐,跟住就去超市買部份嘢準備明天的晚餐,每年七日都有班同學黎,今年雖然要開工但一樣招呼她們到家一聚,好彩老公又休息可以幫我買部份餸,咁放工回家就可立即煮



沒有留言:

發佈留言