網頁

2017年6月9日星期五

晚餐之陪月同學聚餐在九龍城隆姐泰國菜館

時間過得好快又星期五,開工第三日都好忙,因新手媽媽配新手印傭,以為有個工人會好幫手,點知識少少中文,英文只識四樣早晨,晚安同Yes and No, 最慘喺二十歲女無記性比我呢個老人家差好多,教她就話明,轉頭再問已唔清楚,我已經喺好有耐性去教她都覺得比她澈死,太太就氣到話坐月就唔要她,現在無時間搞,我現在真真正正明白點解怕請人,如果請到呢啲人,立即唔要都要用好多錢炒,請外傭都要睇好唔好彩,頭三日都喺好遲先走,今晚約左陪月同學出去吹,好彩約八點咁七點走都趕到,出九龍城食泰菜,唔講你哋唔知我好老土第一次食,叫左好多嘢,我覺得就無咩特別食物一般,有啲話條魚一定叫,個麵包又喺,金邊粉.....等一邊食一邊講她們的,今次我就講幾好唔想又比同學話,如果知我去醫院送餐,唔好講由煮去醫院到走的時間,材料連交通費都無得計,一定又嘈一輪,無法自願但顧主都無出聲話比反料錢或交通費,唔通出聲問都無人叫,咁就更加唔好,無所謂,大家好開心講下有咩好笑,特別嘢,好快又要散下月再約
咖哩海鮮包,真喺貴又無料好似差唔百七蚊
炭燒豬勁肉都好,主要喺個汁
蠔仔炒蛋都幾好
蝦餅必食,我覺得就無特別
生菜包,有同學話唔得無味好肥
我就飲椰青,怕其它好甜
香辣炒飯
蝦仁炒金邊粉
條魚話好好食,我只食到咸無其它味真喺唔底平$140左右

沒有留言:

發佈留言