網頁

2017年6月17日星期六

晚餐在官塘茶木

時間過得好快又到星期六,呢個星期好忙新呢個媽媽無咩嘢,本來有個工人可以好輕鬆,但呢個就好豬講完又唔記得,啲嘢重覆又重覆講完都做唔到,洗菜咁簡單講咗幾次都好是但洗,浸完就用水龍頭洗下就算,我問點解咁洗要洗三次,有幾次睇住都喺咁洗,叫她再洗就立即黑面,最後我都唔理,本來都好用心去教,還專登中譯印同她媾通,連太太的媽咪都比她氣死,見我咁用心教她都好服我,我有時都喺度淋她真係唔識還是裝,應該做唔做,唔洗做就想去做,總之幫唔到手還好阻住,自己做更快更容易掌握時間,每日都係早到遲走,呢個媽咪好西化,樣樣都唔跟,好多嘢都唔食所以每日都煮啲好普通嘢,只喺燉湯要她飲,餵人奶又好是旦有就餵無就算,煲上奶湯又唔要,好似好得閒,但每日回家都好攰,煮完飯搞掂喺 sofa 睇下嘢就瞓著,等老公搞掂完叫醒我上床,但我又要記錄每日煮啲嘢同計買嘢啲數,搞掂完就去瞓,今晚得我一個食,最後阿妹過黎請我食飯去咗APM茶木,原來食完叫我倍她去睇電腦,喺茶木食餐有飯,餸,蛋糕同飲品,埋單$230左右,阿妹就專登想我試可能唔識叫,叫啲都係一般簡單嘢
 小小牛腩用爐熱住
 雜果菠蘿咕嚕肉
 藍莓蛋糕,我覺得無芝士味
茶木蛋糕太甜
 紅豆薏仁茶就唔需補錢,
但可加$9就可轉$31的飲品

沒有留言:

發佈留言