網頁

2017年6月3日星期六

等等等開工......晚餐之香蒜焗羊架

好快又坐咗一個星期,等待真喺一件苦事,呢個星期在家無所事事,睇書,食嘢好似好遊閒,但心情就麻麻,個客遲咗一星期,終於安排星期一入院就開始等,入院搞好哂嘢就催生,話好痛點解還未得,我就耐心哋解釋,叫她唔好急未咁快放鬆心情,聽下音樂同bb傾下計,到生時才有力,她同我講已經好痛,只有不停安慰她,星期二還未有聲氣,個客好辛苦,每個人都唔同真的最辛苦喺呢重痛左三日都唔開最後要開刀,我只有不停安慰她,教她試下呼吸繼續開解,星期三早上以為有好消息,她老公通知我子宮開啦可以入去生啦,一直等到中午又問下,點知未開到再等,到晚上啦都喺無消息同我講話可能唔得要開刀,我只有同她講唔洗怕,聽醫生講順產同開刀都無所謂,最緊要二個都健康就好,又等到晚上11時左右通知bb出咗黎啦,好開心恭喜他,問bb幾重,老婆精神嗎?他說暫未知去磅重,自己已經好安心,等他報告哂所有嘢就叫他搞掂完食啲嘢就回家休息,跟住呢二日就一路跟住情況,唔知點解bb發燒,退了又到太太發燒,又喺等,等,等,啊終於都無事啦,只收到我可以沖涼洗頭嗎?好多汗好唔舒服當然唔得啦,身體好虛最緊要唔好冷親,剛生完最好食清淡,簡單廋肉粥同燉肉汁就最好,由正式轉呢行都未試過今次等左差唔多一個月都未開工,第一個星期約咗人就好啲,第二,三星期就開此喺到等,等,等真磨人,都無咩心情煮食,晚晚都喺簡單煮,今晚二個女都返齊,應該下星期開工啦,所以今晚認真煮餐好啲,一開工又無擔好食《啲女話過》早前喺超市買咗羊架,解凍後用香草,蒜茸,鹽油去醃再入爐焗,蒸魚,炒菜又開飯





沒有留言:

發佈留言