網頁

2017年6月7日星期三

晚餐之中學同學聚餐在聚德軒

今日終於開工啦,在家搞掂哂出門,出街市買定餸淋住個媽咪未出院就送多次餐比她,希望她快啲好,剛買完回家好在未燉汁,就收到話無燒可以出院,問我幾點可到,我就拿拿聲執好嘢就出門,因為剛搬入去,好亂咩嘢都無,好彩自己帶左嘢去總知先搞掂今日,去到工人姐姐開門,呢個工人都幾好會聽教,但可惜唔識文,中文識少少,真喺少到我比相教,身體語言都用盡,最後用手機中翻譯印尼就好啲,去到第一時間燉肉汁,準備午餐晚餐同湯先,因為第一日通常都好忙,身新爸媽咩嘢都唔識,教工人洗奶樽,做啲簡單嘢,又跟下媽咪餵奶,注意啲咩,呢個b可能足月好食得,喺醫院食95ml,返到家媽咪埋身阿b食唔飽咸到聲都變,為有加奶粉,跟住又教沖奶粉,換片,沖涼....忘到七點都唔知,因為約咗同學七點尖東食飯,咁搞掂完立即走,有事就打比我,去到已八點,從未遲到只會早的我又破記錄,最好笑工人姐姐知我走5:30,咁又不停增取時間問,已經叫她寫底今晚煮啲嘢,只喺簡單菜心炒肉片同蒸排骨,她就六點就煮,我餵緊b已好忙因邊餵邊教,她又走出來叫我入去睇得唔得,比自己做更辛苦走黎走去,好啦又講下今晚都喺去聚得軒價錢平又可坐幾耐都無人趕,但今晚啲餸就比之前差,個個又話要搵過,我淋下個月都可能轉唔到,因出面食唔到半圍$830全包,都唔錯








沒有留言:

發佈留言