網頁

2017年5月26日星期五

同大女提早興舊歷生日在Soho wildfire

今日還在休假中,大女好開心話同我食完午餐先回校,因今晚中六學生行畢業禮返四點,話就話陪我,原來成班同事約好左行街食完飯先回校,點知約唔成就約我,跟住講講下二母女生長水遠過左香港,又話陪我行bb展,最後時間太趕就遊閒喺wildfire 食在過半自助餐,過二日個女舊歷生日本來淋住同她先興祝又話約左人,咁今餐就食左先,遲啲再等新歷有時間先食,個女話剛收老細短信要四點回校到九點先有得食,叫大家食飽啲,咁就啱啦食完就可頂到九點,我第二次黎水準同服務都一樣咁好,今次個女叫左牛扒我就叫意粉,意大利嘢喺少少而且沙律,餐湯同甜品任食就一定飽,坐底先飲餐湯,今日喺紅腰豆都好好飲,起初女兒見到都唔試,但飲左一湯匙就自己出去攞碗入黎,跟住食下沙律,主菜就到,再食甜品同飲嘢,好滿足的一餐
紅腰豆都好好飲幾特別
 點左餐就會有幾款包比你簡
 沙律都有幾款比你選擇
 都有三款肉,如果唔叫主菜淨食沙律吧都Ok $98加一服務,愛沙律的人就可選擇呢個
 女兒的主菜牛扒,好淋有牛味
 蟹肉意粉就唔覺有蟹肉,但味道都幾好
 甜品都有四款,女兒最愛Creambule
 我覺得芝士都唔差
 最後一杯咖啡喺我至愛
 女兒的薄荷茘枝凍,好香好好飲

沒有留言:

發佈留言