網頁

2017年5月15日星期一

同中學老師午餐在佐敦三德

今日正式休息就約咗老師食午餐,今早都喺五點幾就起身炒咗個伊麵比老公同女帶飯,又整咗個開心果咖啡包做早餐,執好廚房搞掂好哂啲嘢就出門,同學送給我套刀今日終於執咗個位放,買咗二個架放味盒點知都喺放唔入,雖然未如理想最後都搞掂哂就出門,約咗老師出咗敦三德,呢間聽左好多次但都喺第一次食,我覺得好好比普光齋好好多,但老師話都差咗,她二個喺長期客仔所以有九折,老師帶個孫女出黎,食完就去她家坐到五點幾先走,因今晚返學喺佐敦又唔想專登搭回家又出返去,好彩老師可以到她到坐,今日好開心,同老師分享下我的工作又比意見我,又同她的孫女玩得好開心,到我走時,她的孫女大哭,老師話她唔舍得我,我就話下次再黎她才同我bye bye 只得一歲多啲雖然唔太識講,但已好明白,叫她做咩都聽她好玩,跟住自己食些少嘢又上堂,回家又11點幾



 呢個雞扎唔講都唔知食素
為左放同學送的廚刀套裝將之前的架和什物清哂,阿女話好靚好好

沒有留言:

發佈留言