網頁

2017年5月17日星期三

午餐在志蓮素齋

今早起身整咗個朱古力合桃包,炒咗個肉片麵做午餐盒,搞掂哂全部出哂門就去買餸回家準備好一切,就出去志蓮與朋友食午餐,入黎行好多次都無喺到食過飯,今次第一次,我覺得就無咩特別,只感到好貴試下無所謂但相信自己一定無第二次,但朋友就話好鍾意,好多時都會自己一個黎食午餐,呢到食飯有最底消費,每人$120午餐而晚餐就要$150,而且還限時間,本來講好二個鐘坐到三點,點知二點半十分Last order, 跟住未到三點就叫我們走,一個午餐蒸飯就要$68而加$68有個湯同菜,咁就夠$120,每樣都好精緻,差唔多$140飯,湯同菜,今次朋友話多個人就可散叫,埋單要四百幾我就覺得貴同唔值,食完行左暫就出官塘再下午茶,去左間好似叫咩Hong Kong, 點左個意粉餐加多杯double coffee,大鄉里的我見到好似bb玩具,杯咖啡只得一口,原來喺咁要慢慢品賞,我真喺唔識欣賞,呢到平啲埋單都$100, 今日真喺大開眼界,哈哈哈
黃耳羹
雙菇蒸飯
素菜包
入面都喺啲菇料
黑松露餃
紅菜頭沙律
什菌角(外面用腐皮包,入面喺蘿蔔,菇的碎料)我哋以為喺用蛋皮包有些少失望
呢個甜品就忘了,好似話用菊花葉做出來,真的唔識欣賞😄
Double coffee 
朋友跟餐叫的奶茶,雙對我的有5-6杯
什菌肉醬意粉,味道真的不錯

2 則留言: