網頁

2017年5月10日星期三

陪月同學晚餐在黃大仙炑八韓燒

今晚約咗班陪月同學晚餐,本來想食放題,最後就搵咗呢間,如果只喺食牛就好貴,配菜有四樣喺任加還有蒸蛋同芝士栗米,如果唔喺就一定食唔飽,我就食唔到幾件,每件唔大再切細Share,最後埋單每人$250,我就覺得一般唔喺平,但主要喺大家開心出來吹下,我已經忍住唔想講自己的工作,因唔想被人話我濫做,但最後都被同學笑我無用,次次都做得太多,唔應該做咁多嘢,人工唔成比例,我的工作喺收二萬幾個啲做,又唔應該返早遲走,還說我咩到無所謂喺唔正確,做壞哂唉真喺好難去到睇環境有需要就做,唔會淋咁多,對我黎講只要做得到的都做,我都唔咁講,個客塞咗我都免費幫她做咗二次療程再加食療最後搞掂大家都開心,每個做法都唔同,我覺得開心就可以,有啲人樣樣都收起怕講咗會被人搶飯碗而我就唔會邊個有唔明我知我識一定講,做我哋呢行真喺要攞心出黎做,一個新手媽媽樣樣都唔識請我哋喺解决問題同照顧好她們的身體,如果唔識又唔問亂比人食搞到出事就慘,所以真的希望做呢行的人真喺用心去做唔好亂黎
呢個喺四人餐,有牛的不同部位
 配菜四款任加
 免費任加的芝士栗米同蒸蛋
 昆布湯
 後加的小牛仔
 腩片
 八爪魚
 煎蠔餅
 芝士熱咗會有絲

沒有留言:

發佈留言