網頁

2016年6月29日星期三

晚餐之干炒肉片河

今日食什糧粥同炒麵,之前都好輕鬆今次忙到十二點都無停手,回想花姐幫我時就輕鬆,現在啲人就睇環境,有幾可有人入廚房,助廚去助其她人,我真系要好好檢討點解會咁,先煲南瓜百合肉碎粥,要去準備仔麵要出水,大人伊麵又出水,未到十點就入來追粥得未真好笑連南瓜都喺切緊,邊煮邊切終於十點半搞掂比人,再煮幾個食素的,搞掂煮伊麵同炒菜蒸燒賣,剛十二點全部搞掂,點人又唔高興話好忙連西人枱都唔開就走咗,唔緊要一樣搞掂,最開心去大仔到睇他們食成點順便收碗,食得好快食完有個仔見到我去來抱住我講好多謝我煮啲咁好食的給他們,全部食哂,點知只蟹見到同聽到好妒忌,話洗唔洗咁擦鞋,小朋友又點識你估你咩,我無理多謝他們就清場,他們又幫手,下午啲人就玩嘢,幫廚去攞蛋糕攞唔到要四點,只蟹就同四點講我生日會啲食物搞掂叫我出去話好忙,好無所謂返正還有幾星期都走,你地鐘意點就點我好少理,啲西人好讚我啲西米露,又唔高興二個食完話酸到盲的食咗都開眼真好笑,只喺有好少唔甜都被她們食到真唔知好彩還是我黑仔,又話啲西米太大好似食飯,終知無嘢搵嘢講,今晚都好攰淋住簡單煮粉麵,但老公同女都帶飯就炒河粉留部份再炒菜同滾個豆腐湯又一餐



沒有留言:

發佈留言