網頁

2016年6月11日星期六

晚餐之咸菜豬肚雞煲同女做生曰

又到星期六今曰回去幫手做出面清潔,通常都有時間休息,洗玩具同洗地席,有playgroup 同體澡等完就清潔,最好笑今曰只蟹休息,二個舊人可以話事,其中一個一早入廚房同我講,叫我同四點人洗玩具,同先快清音樂室比體澡上堂講完就走,點知就輪到四點人入來同我講叫我同邊個洗玩具,咁我就話頭先阿邊個入來叫我同你洗還快手清場,她聽完好氣就立即出去轉頭就見她去搬席,我知她勝出可是成朝大家無理彩,真好笑我就好少理幫完就走,放工去接老豆飲茶,清潔煮好晚餐就回家,細妹問大女會回來晚餐嗎?她想買蛋糕上來同她興祝先,咁我又趕回家買餸,同大女講完話好想食椒鹽鮮魷可是回到去已六點幾上到街市都買唔到,咁有些少咸菜豬肚淨買只解回家斬件醃醃去煮就快手有得食都喺她們的最愛,蒸條多寶魚,蝦同炒多個菜,飯後甜品就豐富啦喺大女想食的名牌雪糕蛋糕,細妹又洗錢差唔多要四百的蛋糕仔,每人件蛋糕就七十幾八十,如果喺我就食一盒好過,但每人想法都唔同,啲女就好開心,一邊食一邊講好快又十一點








 下星期老豆九十幾歲生曰,昨晚我們已經同他食咗生曰飯,今曰回去就再同他食蛋糕

 食得幾開心

沒有留言:

發佈留言