網頁

2016年6月26日星期日

晚餐在味皇

哩幾日好忙同好唔開心,淋走都要被人玩去清洗有問題的椅,通常家長會先攞出來,只蟹做比人睇話用布封實,搞到起哂積,以前都唔會咁,自從她提議後每次都搵來做,今次好難洗我洗咗成個鐘,點知第二日校長見到話唔得,要搵人再抹班人應該返十二點半,點知一點都唔見,我返早一點本來收工,點知啲人未返,咁我又去抹,喺哩個 monent 我覺得自己走喺好正確,今晚本來話是旦煮麵食,點知阿妹又話過來,講講下落左樓下味皇,都喺例牌嘢,我最愛豬軟骨河,





2 則留言:

  1. 你真係有靭力,比我一早捱唔住喇。
    祝你盡快揾到另一份愉快的工作,不用再受氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豬豬好多謝你鼓勵,我真的好希望自己快快搵到份文職,一淋起清潔好怕,多謝哂😄

      刪除