網頁

2016年6月16日星期四

晚餐之煎魚仔

雖然無大煮二日但都好攰,每晚回家食完後都喺Sofa瞓咗,最後都喺老公幫手做清潔搞掂就叫我上床,所以每晚都做唔到自己要做的事,老公同啲女好心痛,成日叫我唔好做,真的完咗合約就走,就算好唔舍得啲小朋友同中西老師但都一定要離開,今日都喺好忙先煲咗木瓜湯,仔今日食栗米魚柳同清炒茄子,而大人就食肉絲炒茄子,糖醋骨同蒜茸炒旺菜,好多嘢切又要煎魚柳,只好邊切邊煮,幫我手的就好搞笑去幫其她人,而幫我只做門面工作,算啦還有幾星期,現在的我已經可以自己搞掂都無難道,只喺有人真正幫就好輕鬆,啲人好怪口不停好忙好忙,但就有時間坐,食嘢而我真正忙月,啲人睇到知道都唔會理,有高層見到就360轉變,人是否要這樣真的要好好學,今晚返去買咗烏頭同檸檬,最後見老公最愛的魚仔就買咗返去搞餐飽,烏頭就留明晚炒菜又開飯啦




沒有留言:

發佈留言