網頁

2016年6月17日星期五

晚餐之梅菜豬肉

有時做嘢都要睇下好唔好彩,同事合唔合得來,上司睇唔睇自己,我就唔好彩同啲同事可以了就輪到啲上層玩嘢,今日返去都喺好忙,我又做唔出人地咁,只做自己嘢其它都當睇唔到,搞掂自己嘢就幫人哋洗蘋果做茶點,洗完先做回自己嘢,雖然知道啲人唔會幫,但都無法性格問題真系要好好反醒,今日先煲咗個蕃茄大豆芽甘荀湯,仔食冬菇蒸肉餅,清炒西蘭花我又加咗栗米什豆去炒顏色好靚,啲小朋友見到都想食,而大人就煎雞翼,冬菇馬蹄蒸肉餅同薑蒜茸炒西蘭花,雖然早一日切定冬菇,但今早又無停手,又煎雞翼時間就會花多啲,非常唔好雞入職到現在煮雞翼成二百只都未試過唔熟,今次主任連食二只都唔熟,我還先煎完到她們食時再返煎,又咁岩班西藉老師個個食完入廚房多謝我,話好好味食得好飽,可能有人唔鐘意專登同我講啲翼唔得,知道唔得又無第一時間講,等人讚完我先講會令我唔會,算啦做好自己下次一定要小心,下星期又雞翼最慘連仔都喺就更花多時間,我又唔想烚熟去煎,我煮食喺希望啲人食得開心又健康,所以唔會是旦煮每餐都好用心,現在見到啲小朋友每餐都食得好開心,以前話唔食哩樣又唔食果樣,但現在就相反樣樣都話食而且好好味,所以都好開心,今晚唔洗買餸,因昨晚炆咗梅菜豬肉帶咗些少比花姐個女,她之前話好想食我應成咗試整比她食,今早就帶咗些少回去,今晚炒菜蒸魚就開飯




沒有留言:

發佈留言