網頁

2016年6月15日星期三

學校晚餐在花月庭

昨日學校畢業禮,今天小朋友放假一天,而老師出去開會,今晚四間校啲老師同員工都一齊食自助餐,竟得舊年第一曰返工就畢業禮,第二日就食自助餐,今次應該喺我最後一次,今曰返到去以為做自己廚廚房嘢,點知被人叫幫手出去清潔,之後去買料,返來又話趕時間叫我幫手先煮,我淋如果其她廚可能唔會理,可惜我做唔出,知自己都搞得掂只喺辛苦啲,返正做多幾星期就唔做,無所謂啦,今晚收五點就喺學校直接去食自助5:45 -8 :30,舊年都食過一次,今次好混亂四間一齊又無安排各自搵位,最後我同花姐二人坐,好似得我同她,搞到晏咗先食,她們就不停好快,那班人自己食飽未夠鐘就話走,還專登等我,咁就無法一齊走,雖然食唔到好多嘢但都可以,好多嘢食但我好多都無食,下次一定自己一家去慢慢食













沒有留言:

發佈留言