網頁

2019年2月9日星期六

初五的晚餐

話咁快又星期六,家中各人都休假中,早上起身食完早餐就出門,點知入到天水圍都唔洗九點,唔洗買餸返九點半,可能還喺放假中,啲車好順,早知就唔咁早出門,其實都係知工人姐姐放假想早啲返去幫手,點知今日天玩嘢,阿婆開門,同她講早晨都唔會理行咗去,之後自己昨日準備好烏雞同些少肉配首烏同黃精燉湯,諗住午餐有湯飲,呢個阿婆見我搞燉湯就行嚟行去唔知做咩,跟住就同我講廁所紙唔好放入廁所沖唔到,我話下用完點可以放喺垃圾桶,她說就係放喺垃圾桶,我真的做唔到,每次都沖到所以唔理,跟住見我坐喺到同bb玩,話你咁得閒洗咗啲bb衫今日工人放假,昨日無放就話工人唔得閒,我話喺咪開機,有大件嘢通常唔洗,其實下午沖涼加埋更多,分明玩嘢,之前見工人用機洗跟住用乾衣,乾完就摺起唔洗曬,今日就同我講有太陽用手洗完去掛起,我話太大件用機乾她話唔得,咁我都費事嘈照做,盡量整乾啲但都係會滴水都唔理照掛出街,好彩二樓唔怕人投訴,好啦又就嚟中午,問要整咩,話唔洗幫手要煮她自然會搞,咁又唔知點樣有二件衫仔加我餵奶的巾仔又點我去洗,我話同bb沖完再洗話唔得,好又洗跟住見唔洗煮午餐就同bb沖涼跟住餵奶,今次沖完準備好奶去清理所有嘢做足哂諗住無嘢講,點知無啦啦餵奶時咳二聲就有位入,立即攞口罩搶走BB, 又費話一論。。。。叫我唔舒服就回家這裡有她,我就有啲氣話我知自己咩嘢事,有事自就一定唔返,我知自己做緊咩,她不理繼續嘈,我都費事理只有去搞些少餃子諗住比媽咪飲燉湯時食,點知變咗午餐,原因喺她媽玩嘢話午餐唔洗整她女飲燉湯就可以,叫我有麵自己去煮,我當然唔會去煮自己食啦,我心諗無得食收5:30時是先食都唔會死,點知到2點她的女兒同女婿出嚟諗住食午飯,她媽就話我咳她要餵孫所以無時間煮,叫她飲燉湯我就立即話有餃子煎咗比你食咗先,她說好再問她老公煮個麵他說無問題,咁我就入廚房聽到阿婆講我啲嘢,阿囡都知她只係講咗句嘢阿婆好唔高興入咗房,我都唔同她計,問她要煮麵一齊食嗎?她說唔洗你搞掂她們就可以,咁入返廚房已準備好菜同煲緊水煎餃子同步做,點知阿婆又入嚟話她煮見到我煎煎緊餃,點解又整菜,我話有啲菜食下,她又入返去,到我差唔多煮好比她們食她又入嚟,我就再問碗麵要唔要食可以你食先我再煮,她又好氣走咗我就無理煮好就同她們一齊食,食完清潔好,又夠鐘餵奶差唔多四點,阿婆又出嚟入廚房好似將啲碗掉哂落地好嘈,好彩抱住個bb比她啲聲嘈到阿b跳咗幾次,真係好有問題,個媽咪走出嚟話好似還好塞問我可唔可以睇下,我話搞掂阿b之後入去幫她再按下,阿婆見我喺房出嚟就話啲衫點解唔去洗,因為知我就嚟收工,我話唔得閒按緊她好似聽唔到,我無理搞掂完媽咪就攞奶泵比她再泵,之後就去洗衫再去洗之前的奶樽同泵,跟住等媽咪泵完再洗就係呢個時候阿婆見我行嚟行去又有位入,話我好搞住個媽咪,坐月要多休息總之又講咗好多好多,她的女兒同我說唔好意思,她老人家喺好煩,我話知叫她放心唔洗理我無問題,她又說我我容忍量好勁,我笑下就話總之你唔好唔開心就咩都無所謂,呢句比她聽到,我一出嚟她又好大聲話我同她女講咩,你只係打工做你要做啲嘢,喺唔應該喺度講事非令她們不和,真係好笑自己制做咁多麻煩嘢還要話我,我就話無講嘢,她說明明聽到我叫個女唔好唔開心,咩嘢意思,我話你聽錯啦,新年點會叫人唔好唔開心,我話我只會叫人日日都要開心笑,我都好有禮貌同她講無嘢我換衫走,跟住拿拿淋換好就走,真係人都癲呀,回家又8點唔想煮叫老公落味皇食碗粉,老公叫個餐食完去百佳買嘢準備明晚的餸菜,約咗班同學嚟團拜

 每次去味皇一定食呢個豬軟骨冬菇河粉
 厚厚的被真係扭到手軟,但仍然溜水
抱住bb的阿婆已經年過60以上,還成頭好in的髮型再加長長的指甲都唔先打理下自己的頭髮就去餵BB,就覺無問題,指甲長長又唔會覺得容易整親BB,真好笑




沒有留言:

發佈留言