網頁

2019年2月16日星期六

晚餐之花園餐廳

今晚一個要實習,另一個要回宿舍因星期日有早課,細妹又有約唔上嚟食,咁同老公出街食,點知大女突然話可以早收,知我哋今晚唔煮,怕我又知她回改變回家煮,差唔多先通知我哋,話叫我唔好落味皇喺官塘同我哋食,唔想我辛苦要出去食,咁就喺官塘等,出街其實好怕唔知食咩,阿女提議咗好多最後去咗花園餐廳,真係好多年無去,阿女都記得以前星期六去奶奶到接她都會同媽媽喺花園餐廳食完午餐先走,老公就好出奇話唔知她媽都會食呢啲嘢,問食咩奶奶就最開心我哋同她周圍食,最愛這裡的包話熱辣辣通常成塊牛油入去食,焗飯跟我們樣樣食啲諗起都好開心,奶奶好好,當我喺女只要我講話想要咩,又知我好慳唔舍得買,她就會買比我,我哋無婆媳問題相處好好,都有一齊住過十幾年喺因為她中風後去咗我哋家方便照顧,記得她好強生命力,中咗二次風都能好快識行同自己照顧到自己,最後幾年因細仔回港就同他住,此中拉仔拉心干,幾唔喜歡她老婆都要同她們住,諗反起人真係好得意,今晚去到各自叫咗喜歡的,而我就叫咗農夫包配牛腩,三個餐就真係多咗都好多嘢食,同以前一樣餐包配湯,主菜,餐飲無甜品,阿女還以為好似以前咁有甜品,最喜歡喺因為以前細,邊食邊講好愉快的一晚,可惜細女喺宿舍無嚟,下次一定要同她一齊再食過,二個女就喺咁好好笑
羅宋湯都喺咁好飲,阿女覺得海鮮忌廉湯就無咩料
 女兒的大蝦配牛扒,好好味
 老公的豬扒配羊,可惜羊太細成件骨無用
我的農夫包配牛腩
 牛腩都好多,包好脆配咖喱汁好好味

沒有留言:

發佈留言