網頁

2019年2月8日星期五

年初四的晚餐

話咁快放完三日假,今日開工喺到同要開工的同學,blog友同其它朋友開工大吉,事事順利,我轉咗呢行頭尾三年湊過20個媽媽以上,連續三年過年都要開工,我哋呢行就喺初一到初三開工要雙計,如果唔開工都有糧出,咁過年果幾日就要睇下有冇人幫手,或者她們自己搞唔搞得掂,而我通常就幫她們預好哂三日湯同三日的早,午晚餐,因為我都唔想她們比多呢幾日錢我,今年都喺一樣但我就只準備4日早餐,其它有婆婆搞掂,我湊咁耐,感到最慘喺呢個媽媽,她的媽媽好似好錫她,但自己都坐過月,我唔清楚她怎樣,但我就未試過之前都有婆婆或奶奶,個個都真心好錫,問我邊啲食得,邊啲唔食得好信任,怕唔夠會買好多,一定要新鮮,剛長沙灣完那個阿婆更好,日日都要我買只新鮮雞,她女兒有好多嘢唔食,身體還未復原,我就話每日買條新鮮鰂魚煮碗魚湯可以補虛,她們就話辛苦我,其實喺我的工作,我轉呢行喺希望每個媽咪可以補好身體,bb個個都健康,餵人奶的差唔多個個都全人奶,我湊咁耐個個bb滿月最少重0.8而最重有2kg, 而媽咪就精神包滿,面色紅潤,記得有次差唔多完工帶bb同媽咪去接她大仔放學,好多見到她都話唔似生完咁快收身,面色又好,媽咪好客氣不停讚我,有啲媽咪還問我攞定電話有就立即搵我,聽到都開心啦,但今次真係做唔到,呢個阿婆樣樣要自己做,日日搵嘢嚟搞,樣樣都不滿,我都唔想個媽咪難做,樣樣照做,但就更慘今日先大年初四,買咗盒百幾蚊的朱古力同她講好說話無反應行咗去,之後我問媽咪的身體,她就出嚟叫我細聲,唔需要咁大聲,bb要瞓,她女婿要瞓,過咗初三啦還想應下節,想搵嘢嘈,之後叫我斬雞,切肉等她醃,總之就喺阿四,餵完奶寫時間由我開工第一日就喺咁做,放完幾日假呢個阿婆就更利害,話我唔應寫開始食的時間,要寫飲完的時間,我同她講她好橫盲話她做得好啱叫我唔好打亂她們,我話好你想點我就跟做,其實唔係怕她,原來呢幾日呢個阿婆覺得可以自己搞掂哂,覺得我喺多餘原來嘈咗幾日,搞到呢個媽咪日日喺到咸,坐月千奇唔好咸老咗就好容易眼唔好,由我返工第一日接觸就知呢個阿婆好煩,一個所謂快餐廳的大廚以為自己咩嘢都食煮,我做咗三日按摩個媽咪先可以好快全人奶,可惜對呢個婆婆唔覺得喺咩,無就飲奶粉,生完頭二日食粥,但回家早餐都係粥,呢個媽咪好錫她媽媽,所以從來無反對,但我就唔理照準備飯料比工人叫她早上煲飯,婆婆自然多說話她們食開粥,我就講女兒食飯覺得好好,只有早餐,炒米茶同燉湯好正常因我自己跟,但其它就無得講,調味雞粉,雞汁,最好笑我燉的湯無味要阿囡加鹽先飲,話加鹽先有啲味,真係做慣出邊快餐店喺唔同啲,椰子雞湯更好笑,開完椰子的水話唔要,她用雞湯去煲唔需要,我真唔明自己在家煮點解還樣樣加呢啲,回家喺想食無味精的食物,用冰鮮雞去煲都應該好過二包雞湯掛,午餐無定時話唔需要叫她起,等她起先去煮半個鍾攪掂,連菜今日都唔洗我準備,最好笑同工人一齊食,我攞公筷無人會用,只有我自己用,其實真的好唔慣,睇住她們筷子到的地方我都唔會到,所以都係食些少飯好快就食完個午餐,今日叫我只係斬咗雞切咗肉同冬菇,到差唔多點半就入廚房,見她邊煮邊整,講真我都唔太咁食,菜無浸都唔知是否沖沖水就算,切咗啲肉無煮,只見喺年三十的豬手切片去煎同三十的咸肉去炒三色椒,做開出面的可能唔同啲,每餐無論3-5人食都會5-6大碟餸喺我平時家的二份,我老公就話我煮到好似大牌檔大大碟,我無機會影相如果唔係就要比老公知咩嘢喺大牌檔啦,但而家都唔會,樣樣都係細細碟,我話煲湯她話今晚先,咁我喜歡每餐飯都有湯,就將燉湯加多些少早啲燉趕午餐有得飲,她又不滿我都費事理,知我下午茶再飲就叫我唔好整小食,搞到她女兒晚餐食唔到,其實喺她因仔回來要早食,個媽咪都話夜晚會好肚餓,但我只有做些少麵包晚上她肚餓有得食,有啲人怕請到唔做嘢的陪月,但我就第一次見唔想陪月做咁多,還是咩嘢原因,真係好唔明,下午同bb沖完涼平時工人姐姐會收嘢,她專登叫工人唔好搞,我準備餵奶時她就叫我清咗沖涼嘢先,好我放低bb去搞,跟住餵奶她就同我講餵完無嘢做去洗bb衫,個工人好忙唔得閒做,好無問題又唔係未做過,做唔死的,只覺好好笑好似惡家婆對心抱,只覺她女兒好慘無足夠湯水,食隔夜餸菜,雞粉雞汁紙包雞湯,我做咁耐啲媽媽從來唔會食隔餐夜餸何況隔夜,只有頭幾日未知食量,大家講清楚就剛剛好,只有飲唔哂啲湯夜啲或有啲專登留第二日早上飲,我都教她們留湯唔留搾就比較好,真係希望好快完,唔想個媽咪比她媽日嘈夜嘈覺到唔開心,記得幼稚園校長同我講如果要繼續喺呢個環境工作就要跟呢個level的人一樣,我就真係做唔到,大聲明明唔啱都覺自己無問題,最後只做咗一年就轉陪月呢行,真係估唔到又有呢啲小人,可能自己搵唔到唔舍得比人,覺得比咁多錢請唔抵,她咩嘢都做到真好笑,我喺一個好專業好有學識不停update的人,所以唔會同呢啲小人一般見識,只係唔開心幫唔到呢個媽媽,真係做咗耐第一次,煩事都有第一次,但最開心就係好快已經全人奶,繼續努力完成加油加油,今晚老公煮我返到去7點半就有飯食,雖然做得幾唔開心,一回家同家人食飯一邊傾一邊食就係最開心的時刻




沒有留言:

發佈留言