網頁

2019年2月10日星期日

豐富晚餐同班同學提早迎人日

又到咗星期日,今日好忙約咗班同學上嚟團拜通常食完晚餐先走,昨晚無煮同老公食完就去咗超市買部份嘢,一早準備好湯料就煲咗椰子雞湯,下午去老豆到都可以有得飲,跟住整包,炆定個發菜冬菇豬手,今次無加蠔豉有同學唔食,搞掂啲嘢就出門去老豆到,雖然老豆已經94歲仍然好叻,每個星期日換好衫等我哋過去飲茶,每次老豆都好開心,今次剛初二食完開年飯,家姐,細妹出哂去玩,只有我同老公去飲,老豆就問點解咁少人但一樣咁食得同開心,飲完帶老豆回家就自己都回去買魚同蝦,過年真係好貴,蝦要$140蚊一斤,呢個過年老公買餸多,成日話好貴,真的好貴連豆腐都要$5件,而家喺超市買多都唔知加咗咁多,買完回家準備唔知咩嘢事無啦啦切咗手指啲肉,跟住見到啲菜紅色先發現,叫老公幫手怕嚇親啲同學,點知貼咗三塊膠布都無用不停留,最後老公搵到指奪,喺以前做幼稚園要我準備的安全準備,當時都唔知有咩用,而家就知有個指套成住就無再溜出嚟,老公就立即叫我唔好搞幫我整,咁就一邊教老公一邊整,我班同學唔知發生咩事話唔好意思搞到我哋二公婆都咁忙,其實都無咩嘢,已經煲好湯,煮幾個菜,焗雞蒸魚煮蝦就開飯,大家開開心心一邊傾一邊食,開開心心,話明天人日就提早個個生日快樂,過咗開心愉快的一晚
真材實料的椰子鮮螺頭雞湯,啲同學唔飲酒都要飲多二碗
 螺片炒菜心
 冬菇豆腐雲耳煲
 西芹炒腰果,果仁
 清蒸石班
 發菜冬菇炆豬手
呢個象拔蚌,海參雞肉炒西蘭花,而家超市好方便有急凍象拔蚌同發好的海參,海參就貴咗啲,二只都差唔多一百蚊,反而象拔蚌平,老公就怕喺假,但啲同學就話無問題好好味
 呢個香草雞喺美國同學帶回來給我,今晚個個有機會一試
呢張蝦就真係影得差,個個都話好鮮甜好好食
 其中一個同學買嚟加餸話好餸酒,但今晚無人飲話留肚飲多二碗湯

 同學最喜歡的芝麻椰絲同雞尾包

 出門前唔記得換咗去,唯有喺車到換咗加指套
估唔到無咗咁多都唔覺痛,今早已無事

沒有留言:

發佈留言