網頁

2019年2月28日星期四

完工後第一餐約會在銅鑼灣皇冠假日酒店

今日開始休息等三月的媽媽,應該月中就會開工有二個星期休息,今日就過咗香港同個坐飛機多過我坐啲士的舊同事食午餐,因為跟住又飛去杜拜玩十幾日,今次同我提早過生日,雖然4月先喺我生日,因為我三月開工就連做二個媽媽到5月二十幾號,她又飛咗去澳洲玩個幾月,所以我忙她又忙,今次喺第一次去呢間食半自助,但就比較特別可以唔叫主菜,我哋見出面的嘢都好豐富,而家又食唔到咁多就食$198再加一無主菜,同事又有75折好抵,二個人都喺$330左右,食物又多而且食h字頭的雪糕,同事話本來試她食過都覺得幾好,因為都加到$198就覺得唔太值,呢間半自助都喺貴些少,點知食完非常滿意話下次可以再嚟,食飽就由銅鑼灣行去北角,搭地鐵各自回家,今晚以為只係煮比老公,點知啲女又話返嚟就去超市買是旦煮,開開心心好充實的一日

魚生都有四款同幾款壽司同卷物
 沙律款式都唔少
 熱盤都幾好
 小食都有幾樣
煙三文魚都有,但就麻麻
  甜品雖然唔多但都足夠
 又有軟雪糕
 冷盤有龍蝦仔,蝦,螺同青口
呢個幾特別的自己淥的粉麵都係第一次,通常都有專人
 餐湯有二款
 主菜的餐牌,覺得食唔到所以最後都無叫
 南瓜湯都幾好味
 熱盤每樣少少都滿一碟
 沙律配煙三文魚加凍肉
 魚生都試些少
龍蝦仔話食垃圾,同事就無食,我就試二只
粉麵自己淥就可以隨自己食幾多就淥幾多
 呢個甜品盤好特別,可惜唔太啱,放唔滿
 呢個燉蛋應該喺最好味
 糖心蛋,冷麵同事話好味
 豆腐花可配芝麻或紅豆
 我最尾都食反杯軟同杯
 回家簡單煮的晚餐




沒有留言:

發佈留言