網頁

2018年7月24日星期二

晚餐同學聚餐在德興

今晚又係每個月的聚餐日,同學又搵到唔洗一千蚊半圍全包真係底食,呢間比之前聚得軒的全包更底食,食物好似差唔多,但份量同買相都好好,個個讚不絕口,上個月叫餸食都喺豆腐,菜特家雞都要千幾蚊,我覺得全包就最底,食物都豐富有翅,乳豬,班,雞....壽包同生果盤,埋單連二個盒$905, 有時好多嘢都預計唔到,今日忙足一日,因個媽咪還未通每日都要多些時間幫她處理,囡囡又食得麻麻又要用多些時間處理,所以提早回去遲走都好趕做到無停手,連水都飲少咗搞到喉嚨好唔舒服,收工時唔知搞咩突然個肚好唔舒服,去到見到美食都無胃口好慘,所以話人生無常,真係要珍惜每一刻,我哋六個人少咗我就食淨好多,啲伙記見到就話昨晚有三個太太都叫呢個半圍餐全部食哂還問有無糖水送,真唔真啲嘢咁多我哋六日都免強食得哂,三個女人點可能,男的可能可以,最後我就打包回去無謂浪費









沒有留言:

發佈留言