網頁

2017年4月8日星期六

晚餐之金銀蒜蒸貴妃蚌

開工二日都算順利,新媽咪喺咩嘢都唔識而且可能好忙,未生前已家訪同提她要準備啲咩,最後生完我開工喺好多嘢都無預備都幾La ha , 我已早咗半個鐘到九點幾搞到晚上七點半叫做大部份嘢安排好,就太夜又趕回家煮飯,話明天先再安排,今日又喺早半個鐘到,上到去,阿媽好緊張話昨天忘了要book健康院,因阿b有啲黃,我話唔好緊張book咗未,她就話剛打咗電要十點到因星期六,咁我就話立即倍她去,她就話唔洗打比老公叫他去,最後我都有一齊去,她又唔知攞咩,我就立即幫她執,好彩我有去樣樣搞掂就回家,個太好好話唔該我又怕我辛苦,午餐唔好煮去飲茶,我就話多人就回家煮更快,最後都喺回家,原來她緊張到早上無食連水都無飲,返到去成個廚房喺昨晚的鑊,碗,煲咩嘢都無洗連熱水都無,咁我第一時間叫她再試餵, 因喺健康院已教她剛b飲到,又到見咁就停咗,見護士時叫同她們講唔識餵,我教加護士姐姐講明好多,我就立即先煲水沖炒米茶,再去煲滾水同有啲料去包雲吞同煲飯先,邊洗邊做半個鐘先比雲吞頂住先,她好開心食咗十幾只後叫她休息下再多半個鐘飯熟,炒菜就食得,呢二日好忙,今日都忙因她無人幫,我就幫她安排星期日的早,午,晚同湯,全部洗好切好入雪櫃,用最簡單的方法去煮,搞掂哂一日的工作又回家,今日老公休息幫我買定餸,返去煮就得,今晚個個都回家,一早出門前已煲咗個五指毛桃湯,同昨晚已鹵咗豬利同五花腩,叫老公買魚同菜就得,點知老公買班又買貴妃蚌,今次金銀蒜去蒸又加粉絲,啲女食到好開心,邊食邊話好好味,大家又傾下講下,每次最享受就喺這樣,好愉快的一晚




沒有留言:

發佈留言