網頁

2016年4月1日星期五

晚餐之女兒做的蛋包飯

有時做嘢大的唔識做真令人討厭,我喺一個喺做無所謂的人,但原來喺哩度唔得,多做會被人話,話說昨日下午做哂嘢就將暖水樽裝水,只係想保持溫度點知無啦啦主任回來查勤,唔知喺唔係無嘢講,話點解裝哂水講好星期六先裝,點知今日回去就比人話喺唔係昨日你裝哂水,被主任嘈我無聲出只係講咗句好心做壞事,知道以後唔會多做,我初入來時喺好啲,寫好哂放假做咩,大家一齊合作做完就休息,但現在就分工分人分工各做各的,你幫喺你的事,人哋就唔會理咁多,我就好多事真的要好好學習
今日細女話交完工課就返今晚她煮飯,話煮蛋包飯比我哋食,家姐就好開心話她負責洗碗,真係幾好食咁就煲多個蕃茄薯仔湯,焗幾只雞翼同二塊牛扒,老公又走去買咗三文魚頭同骨,我話明晚食老公就話整些少食住先,食完大家都好開心好好味,阿妹就好搞嘢煮餐飯好似打仗咁,家姐一邊洗一邊喺度話有冇搞錯煮餐飯搞到咁,好後悔話洗碗








老公攞咗有機西蘭花,話全部都食得而且生食剛摘出來時一試好鮮甜,我就立即想試,老公就比咗花部份,啲女就唔咁試,真係幾鮮甜,但老公話已經無剛摘出來咁甜同好味,此中都唔同

2 則留言:

  1. 囡囡好sweet呀^^ 工作做好本份就好,不要放在心上,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,喺呀以後知道點做,好多謝你的鼓勵

      刪除