網頁

2016年3月31日星期四

晚餐什食之又湯又干炒粉麵

放完一個長假期,今日回去開工啦,啲人真係好過份咩嘢都可以講一餐,咁叻就專做我個位啦,今日人少自己去買餸,訂貨我就唔理幾錢,但自己買當然睇餸食飯啦,又西蘭花之前一星期煮幾次,現在又喺可唔可以煮啲青菜,我真儍唔識講西蘭花都唔係青菜嗎?我放假二日你就可以點煮都得啦,可惜我講咗啲無謂嘢,花姐就好激氣覺得我好豬,點解要回應她們,要就講有用的,下午本來我唔洗清潔去落單,我又好豬出去幫她們因我自己已搞掂,估唔到啲人真係好自私,你幫她唔會多謝,但你做的又唔會幫,本來明早天先清潔校務處的窗由我同花姐做,咁見她們抺課室就幫手做,順路一齊清潔校務處,點知去到校務處唔抺話你們明早做就跳咗去清潔音樂室,花姐激到爆我就話算啦,她就話我唔醒目連淚她都要做,話自己可以唔洗做就唔好理,我又做唔出唉真係好難
今晚放早半個鍾,點知行來行去都成個鐘先返到去,個大昨晚話食米線已經買哂餸,咁今晚就煮麻辣米線,老公又唔食,咁又炒多個河粉,最緊要家人開心我就樂意,此中家人就最好,個個回來見好開心,一邊食一邊傾簡單的一餐都好快樂





沒有留言:

發佈留言