網頁

2016年4月16日星期六

舊歷生日晚餐在祥興

又星期六返半日,返到去唔洗煮幫手做清潔,無啦啦叫我幫手洗席,我都係洗過一次當然唔記得點做,跟住就被人話我都好少理,好彩有花姐一邊提點一邊做,好快搞掂啲人就各自開心,我就去搞返自己星期一餐料同其它嘢,好快一點收工返老豆到飲茶,清潔煮完晚餐就回家,今晚自己唔洗煮,今日舊歷生日老公話出去食,大女唔得閒要去做義工,細女就專登回來倍我食飯,今次就去咗祥興話想食蠔餅,再叫多二個餸,細女話等下星期等家姐同我食好啲,傾下講下知道下星期好忙我哋就叫她唔洗專登出來食,今餐食咗就算,但她話唔得幾忙都一定出來食完再回去繼續,其實我開始唔係太理會自己生日有冇人慶祝,可能年紀大不再太著重,再回來同我食生日,見到啲女咁乘已經好開心,反而唔想她們太辛苦,今晚簡單的一餐都已經好開心
 魷魚腩肉,味道唔錯可惜太肥
 椒鹽桂花魚唔係想像中乾脆,加咗個酸甜汁都幾嘢味
蠔餅麵粉實在太多,味道都可以

沒有留言:

發佈留言