網頁

2016年4月8日星期五

晚餐之星洲炒米

昨晚睇完醫生,醫生寫咗放假紙要我休息一天,但今天是運動會只返半日,自己淋咗好耐最後都係返咗去,見自己都好好多而且又半日搞掂完就回家休息,我好想見識下同感受下四間校一齊的熱鬧環境,因為自己都唔知會唔會繼續喺度,真係好開心好熱鬧,見到小朋友玩完攞獎牌個開心樣,最開心喺有個小朋友專登帶媽咪來搵我,介紹我給她媽媽認識,我就是煮午餐好叻果個姐姐傾咗幾句,我真的好開心估唔到有小朋友這樣做,完咗幫手清場回校啲人就走哂,而我就留多陣去準備星期一的午餐料,因明天輪到我放假,搞掂完就走突然覺得好無聊又唔想太早回家休息,淋住行下食完嘢先回家,點知都係返咗家樓下的餐廳食咗嘢就回家休息,晚上就簡單炒米,菜同飲返之前的湯,還買咗幾粒魚蛋簡單煮煮,咁就有魚又有菜啦,哈哈哈又開飯啦




沒有留言:

發佈留言