網頁

2014年7月18日星期五

菠蘿千島醬煮魚柳

今晚以為唔細煮, 阿妹話過來請食飯, 咁我就午飯時無跟同事行街市, 點知放工時阿妹來電話唔舒服作病要早d回家休息下次先來請食飯, 叼只有回家到超市是旦買d野反家煮, 今日去到超市有好多韓野賣, 我就買左支千島醬, 菠蘿同魚柳都做緊特價就買左返家煮左個好簡單魚柳, 再滾個菜湯就搞掂一餐




材料: 魚柳2包(4件), 菠蘿一礶, 千島醬3湯匙
                                                         先將魚柳解凍沬乾水
                                   切細件大約一開四左右
                      先加入半湯匙酒再加半茶匙鹽和一茶匙糖撈勻
                                                            菠蘿切細粒
                                                 煮時才加入2湯匙生粉撈勻
                                            千島醬加入2湯匙凍滾水撈勻
                                                     先用大火煎魚柳2邊到金黃
                                                                 再細火煎熟
                                                           煎好魚柳先上碟
                                               將千島醬汁倒入鑊後就熄火
                                                                   加入 菠蘿
                                         最後加入魚柳輕手撈勻就食得



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 早晨! 好開心見到你, 我都喺一樣, 你又點呀, 工作ok嗎? 有無去旅行呀!

      刪除
  2. 脆皮燒買唔記得掂整,請再說比花子知

    回覆刪除
    回覆
    1. 花子: 入去睇吓, 可用電飯煲整http://angelma0421.blogspot.hk/2013/10/blog-post_16.html

      刪除
  3. Thx ! @v@
    我記得好似仲有第二個做法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 花子: 哩個就用煎pan啦, 你有時間入去睇吓啦http://www.dimcook.com/angelma/blog/5022328/%E8%84%86%E8%84%86%E7%87%92%E8%B3%A3?cat=1073

      刪除
  4. 你常用電飯煲煮其他食物個煲會唔會甩"青"架?我試過煮菜後同佢講88

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁快, 我個用左2年, 現在開始有d黏底, 考慮緊想換智能煲又唔知會否好麻煩, 你有無用過呀

      刪除
  5. 據聞幾好用我都想換百佳用佢張積分咭加錢個隻煲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本來都想換百佳果個, 但唔夠分, 我只可考慮mann果個, 但還未缺定, 怕用起來會煩覆, 家中的人未必方便, 因現在女兒都喺用飯煲代微波爐了

      刪除
  6. 微波爐少用啦平時反熱用火或電蒸煲呢加d水入個煲內放個不銹鋼膽入去插上電制Ok啦帶飯在公司好放

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀! 少用微波爐改用電蒸煲健康好多, 帶飯更好, 我早前微波爐壞左都無買, 教d女用飯煲, 起初都唔用, 現在習慣哂好方便

      刪除
  7. 我用i pad上網回覆d字有時返唔到前面改字所以有時候唔明白寫咩請見諒

    回覆刪除
    回覆
    1. 你太客氣啦, 好多謝你, 多d時間上來呀!

      刪除