網頁

2014年7月6日星期日

芥蘭頭餐肉炒飯

今晚本來只有老公同我食, 細女又唔返, 去探完奶奶順便煮左個公仔炒麵比他們做午餐, 搞掂就同老公出去行吓買d餸回家, 走時細妹打來問我喺邊出唔出去行, 我唔想飛左老公, 就話唔出問她今晚會否上來食, 她唔高興話唔來就收左我線, 咁2個人就簡單炒個飯加條菜 , 買左芥蘭回家, 頭用來炒飯, 葉就用來炒, 因今早開的午餐肉太咸, 用來炒野會好d, 點知返到家阿妹又打來問今晚有咩食我話餐肉炒飯+炒菜, 無湯, 她說餐肉炒飯好, 叫我炒多d比她攞走, 明天帶飯, 真比她激死, 又話唔來又來, 咁就是旦滾個湯, 本來煮左d滷水就攞出來食左先 






 材料: 白飯, 餐肉, 芥蘭頭, 蛋, 蒜頭和薑
芥蘭頭和餐肉切粒, 蒜和薑啄碎
 先炒蛋
 原鑊爆香薑蒜
 加入芥蘭頭炒勻
 再加入餐肉
 炒勻後加入飯

 加蛋炒勻就搞掂




2 則留言:

  1. 唉....現在的午餐肉好貴呀..!!
    貴過買雞肉來做炒飯...

    回覆刪除
  2. 喺呀!買新鮮豬肉都平過,但間唔中都會食吓

    回覆刪除