網頁

2023年5月5日星期五

同事補祝生日在feast food

好多年同事坐飛機多過我坐的士,剛由澳洲回來,剛我又放假可以一齊出嚟食飯,15號左右她又去日本玩十日,我應該都差唔多開工,每次我同她慶祝一定會搵平地方知我比錢,今日同我慶生日就搵咗呢間同我慶祝,幾得好多年前都嚟過又喺我人身第一次食生蠔,果次又喺食半自助同事食過話好好味,果次有魚她食過喜歡想我試,雖然半自助但果次有蠔食,同事叫我一試,我話未試過又唔知腸胃得唔得,最後食咗3只都可以,雖然食過但去其它地方有都喺無再食,今次都喺半自助唔同之前,一個價錢有4個主菜選擇,就無即開生蠔有蝦,螺同青口,中,西湯各一款,沙律菜火腿片,芝士,都有3款魚生同不同款的壽司同甜品,雪糕,熱盤只有每人4撰1,我哋就撰咗魚同蝦麵,份量好少可以試出面的食物,大家太開心掛住傾好快又夠鐘,雖然食唔多但都好飽,最開心喺突然送上蛋糕同唱生日歌,當時太開心忙記同我同事一齊影,只係同我影咗

試咗中湯同食沙律先

部份海鮮
同事喜愛甜品
我就喜歡咸嘢多,呢啲魚生同壽司
主菜的蝦麵
主菜的魚
呢間自家制雪糕就麻麻
部份甜品
部份生果
食完嘢最喜愛就喺飲杯咖啡

酒店送的蛋糕,好特別好喜歡






沒有留言:

發佈留言