網頁

2023年5月23日星期二

晚餐之炒蝦子麵

昨日返咗一日因仔仔出唔到院,今日就休息等BB出嚟再開工,昨日接到媽咪通知話出得院可能要午後,咁我話喺咪開工,咁立即執好嘢就出門,買咗餸就搭車去先煲好薑水,燉咗肉汁同煲定湯,準備好BB的用品,預備小食等到4點媽咪就好擔心要等報告後先出得,就怕我收工她回來唔知點算,我話出得就一定等,媽咪安心再等到5點半我收工還未有料,個媽咪就話可能出唔到叫我收工先,但隔離床剛收到報告無事出得,咁我就話等多半個鐘,知她老公會去探我就一齊去到時出得就一齊返,唔出得我都可以跟一跟,帶埋肉汁,小食同湯,路途中收到話BB有事唔出得,咁去到先比媽咪飲燉湯食啲嘢,就再去跟BB,BB 應該喺埋身食唔到,好彩有去跟叫媽咪搵姑娘攞奶水,知道個媽咪唔識埋身已經叫她同姑娘攞只喺早上攞過一次,媽咪唔識再問,啲姑娘只叫她埋身,唔識埋難,奶量未出得好,個仔完全食唔到,我見到都發覺他好黃,所以叫媽咪埋身後一定要攞奶水飲,咁BB先可多排同夠飽就會瞓,瞓得好食得到排得好就搞掂黃先,怕之前問題解決就到黃問題,先較埋身後就教點餵奶水,因為喺醫院只可用杯或針筒,我當然教用杯,咁回家再埋身或樽餵都容易,跟完又過咗探病時間要走啦,回家已經9點幾,今日都喺一早起身搞掂各人出門,自己唔洗返就再去瞓多陣,同平時一樣食咗簡單早餐,清潔上下綱3-4左右就出去買餸,本來都唔想出,但阿女話想食雞軟骨就出去,之前同學專登出紅磡好出名舖頭賣蝦子麵要寄過去加拿大畀親戚,就順便畀咗六個我試一試,今日就將個蝦子麵加啲菇同肉去炒,我唔覺得特別好食,只係覺得好咸所以加咗好多姑調味都唔需加,再加多個雜菜煲簡簡單單又開餐



用咗3個麵先出水後加入料炒一炒就搞掂


沒有留言:

發佈留言