網頁

2023年5月28日星期日

假日老公煮豐富的晚餐

今日星期日應該休息,昨日難得有時間見還未知幾時開工,2個女都休息就話出去食午餐,本來話食放題,又話燒肉,最後好彩去咗飲茶,剛到叫咗嘢一陣,突然收到個媽咪WhatsApp我話好消息3點可出院,我就問媽咪需唔需要我過去,如果要最快都要4點左右先到,話無問題可能搞得嚟都差唔多,又話可唔可以煮埋晚餐預埋公公婆婆,咁我話盡量睇下到時唔夠餸就自己再加,跟住就食咗少少嘢先回家攞行李再去買餸後就趕去,去到醫院都喺3點半,早知真係唔洗趕,搞到5點先走,回到媽咪家好趕,先同BB沖涼跟住餵奶一邊講一邊做,教咗沖奶,換片搞掂bb就去煲湯同準備晚餐,已經安排薑水比媽咪沖涼,之後就幫媽咪睇下個胸後叫媽咪試泵,再去搞埋其它嘢,本來星期日就唔返,因為怕她們搞唔掂就話明天都過嚟,媽咪好開心好感謝我,昨晚搞到差唔多十點先走回家已經11點都無咩胃口,老公灼咗菜食完搞掂哂就去瞓,好彩今日個個休息我自己一早起身食咗嘢就出門買餸後搭車又喺個半鐘車程好彩一個月,去到忙忙忙又7點幾先收,老公休息專登去買餸煮飯,今晚好豐富有鮑魚同蝦還要2食,最搞笑喺鮑魚用蒜茸還加埋粉絲蒸,蝦好多所以蒜茸蒸同白灼,其實太多都食唔哂,邊食邊傾好開心的一餐

老公越嚟越叻整5餸一湯


薑蔥蒸鯇魚,蔥多到都睇唔到喺咩,哈哈哈


沒有留言:

發佈留言