網頁

2023年5月14日星期日

開心愉快的母親節

今日係一年一度嘅母親節

祝天下母親健康幸福快樂

今日原本大女話夜晚有事唔同我食,細女就話晏晝有嘢做要做完夜晚先返嚟同我食飯,星期六大女陪我食咗韓燒同我慶祝,點知昨晚兩個都話得閒問星期日有咩節目,同我出去玩一日,但係我已經約咗細妹飲唔茶,我就提議同細姨飲完茶後回家開枱後夜晚再出去食,飲茶食得好豐富呀之後大家都好飽,我就提議買嘢返屋企食,兩個女就買咗壽司,魚生,炸雞同蛋糕,諗住晚飯嗰陣整啲菜但係兩個女話全日唔比我做嘢,咁我都唔理照整咗少少青瓜同埋蕃茄仔唔使煮,晚餐變咗小型自助餐,開開心心又過咗一日



細女專登出去太子買咗個呢個流心芒果蛋糕


買我最愛嘅帶子


細妹帶嚟嘅小食


蛋糕上面有樽芒果醬食嗰陣時加落去好得意


沒有留言:

發佈留言