網頁

2023年1月11日星期三

晚餐之同學慶祝生日在百樂

今日以為好得閒,搞掂各人出門就做好清潔整埋包,今晚約咗同一月生日的同學慶祝,點知7月中媽問午餐後有時間想約我出去傾,諗住唔需要準備晚餐就順便出去傾完後去食飯,準備咗整笑口棗就留明天,食咗少少嘢就搭車出去,因為唔太識路所以早啲出去搵,中環啲地方唔同哂,記得第二份工就喺環球大廈做咗大半年,去到用埋Google map問埋人都搵咗大半個鐘先搵到,最好笑問咗個速遞諗住一定知,他就話果條街再向果邊行再講多句話應該close咗我就我出奇,無理由個媽咪唔知再查下見到喺營業中,最後等埋個媽咪同她老公坐底傾, 傾下講下最後簽埋約後就各自離去,走時個媽咪教我搭車,點知我又行咗好耐先搵到車過返九龍,最初以為搭2個站好快到,點知好多條線行上行落最後差唔多七點先到,今晚又去百樂人唔多,食物都幾好,今次每人還有一煲仔鮑魚加花膠配金湯,但同學話喺湯或配鮑魚汁會好啲,我就覺得幾好,今晚食物差咗,唔夠熱,燒牛肉太硬,好多都比上次差,12月頭食過就無生日優惠,長腳蟹好細又麻麻,未到9點就開始收嘢真喺第一次見,正常9點半先收,收前都會講聲,我哋見咁都拿拿聲食蛋糕唱生日歌同比禮物,搞到好趕咁甜品都唔多,她們只喺食雪糕,到9點半只淨我哋,啲嘢已經清走哂同執枱,唔走都唔得,通常我哋會9點半先開始影相食蛋糕坐到十點左右先走,感覺好離譜大家都喺到講,最好笑見到一幕就喺啲人攞格餅要加配料搵唔到問時,見個伙記已經收起剛想攞入去,另一個就叫住比個人加埋時,如果喺咁應該講明到9點就唔喺9點半,可能又要搵個新地方聚

呢個魚生都算幾好

呢個就喺每人一份的鮑魚花膠
長腳蟹好瘦
呢個酸辣鴨血同學話好味
鮑魚粥但無料
火焰雪糕蛋糕每次好多人第一次試,同學話好食,啲cream 好重酒味
片皮鴨只得一細件鴨皮有2塊太厚好難食
燒牛肉同學話好硬唔好味
部份熱盤,鮑魚蒸蛋雖然半只但啲蛋都算好味,生蠔唔熱有啲腥,炸蝦都可以
燒烤部份食物,羊架太肥,腸太咸
呢個叫西蘭花忌廉湯,但就咁睇完全唔似但飲落有西蘭花味




沒有留言:

發佈留言