網頁

2023年1月7日星期六

順利完成2個月的陪月工作

話咁快今日last day, 每次完工都她啊舍得,喺度祝她們一家健康幸福愉快的,家姐聽話唔好日日扭計,妹妹一覺瞓天光,爸媽都有覺她瞓,今日都嗎一樣,一早起身搞掂各人出門,整埋格仔餅答應咗家姐仔會整餅比她食,做咗2個月今日家姐仔妳合作同我影相留紀念,未試過啲小朋友相處咁耐先熟,通常去幾日就會同我她熟,呢個家姐仔她特別比嘢食就會望我,同她講嘢或問她好唔好食就會啊理我,頭轉去第二面只喺喜歡工人姐姐,有時父母都啊理,未夠2歲的人仔已經要返全日而家真喺她辛苦,呢個媽咪第一胎我啊啱時間做唔到,今次本來都撞時間,最後都可以因為之前個媽咪只喺做個半月,BB又早咗出嚟,雖然好遠每日來回3個鐘,但都樂意去幫手,因為她們好想我幫手又搵下有咩車過去,每日好忙趕返工又趕收工,每日遲成個鐘先走啲車她多時都趕唔到就要巴士,火車,地鐵再轉小巴,呢2個月都感覺時間唔夠,完工前幾日又準備湯包,炒米茶包比媽咪繼續補就更趕,雖然返十點三,但通常都早過9點半,收5點半就晚晚最早都7點幾先收,好彩都順利完成工作,正常有姐姐幫手都唔太夜,但呢個姐姐就她悠閑樣樣慢慢嚟,你急她唔急,家姐仔返學未夠鐘接就只喺清潔完,其它我做的都當睇唔到,有時間BB只喺叫2聲最喜歡就喺立即抱住,我已經成日叫她唔她抱,我完工就無時間抱,抱住就咩嘢都啊洗做,可惜都無理,有時媽咪聽到只喺幫她說話最錫BB,我就無話多說,哈哈哈哈哈,今次呢個媽咪好有耐性,通常做2個月都免費幫她們扎肚可慳最少5千,今次做咗2個療情就共慳成萬非常滿意,呢個BB她乖食飽就瞓,晚間都好好,食飽都有5-6個鐘,有時半夜先起身食,而家2個月啦已經飲180-190ml, 飲完唔瞓就自己周圍睇嘢,成日都會笑又喺一個開心果,每次完工最開心就喺BB乖食得好又肥肥白白,媽咪身體又好,呢個又喺全人奶,雖然媽咪話知道自己懶但比第一胎多好多,每日3餐加埋下午茶燉湯加小食感覺食唔停,完工幾日就跟媽咪想食咩都盡量滿足她的要求

完工媽咪的信同即影即有的合照連工人姐姐,另一張喺聖誕時影的相

部份早餐
蟲草花當歸蒸雞
原個蕃茄肉片豬腰飯

假日準備的湯同餸


其中的下午茶小食
完工前準備的湯包炒米茶同通草防止塞奶



完工的晚餐
部份晚餐的準備,只需要反熱就食得方便姐姐唔洗搞咁耐,呢個豉油皇鮑魚

花甲粉
完工日去幫媽咪準備四個早餐同2湯2燉湯,方便姐姐少咗我忙到暈


完工準備香草墨魚滑粟米仔釀雞翼

BB滿月送咗蛋糕同紅錢雞蛋
滿月的午餐


滿月的晚餐

其中一晚的晚餐


沒有留言:

發佈留言