網頁

2023年1月11日星期三

賀年食品之油角仔

呢幾年專咗做陪月,過年咁啱都開工所以好忙都無時間整新年食品,而且疫情心情更加無心情整,今年咁啱完工有時間休息,本來過年前都應該開工,因為2月的媽咪提早下星期開刀,正常年29就出院我就要開工,因為過年我哋呢行會收雙工,我都有解釋比媽咪知通常有人幫手,我就過完年先返,舊年都一樣完工休咗初一到初三,初四就開新工,呢個媽咪就她彩我已休息出院答應媽咪免費過去跟跟,初4/5先正式開工,今日突然好想整下油角同笑口棗,但整完角仔已經到晚餐時間,搵日有時間再整,今次分享一下

皮材料:蛋一只,糖15g,水40g,油25g,
底粉175g
餡料:椰絲2湯匙,花生5湯匙,芝麻2湯匙,
糖隨個人
餡料:花生脫皮焗脆蘑碎加入芝麻椰絲同糖撈勻

蛋先同糖撈勻
篩入麵粉
撈勻加入水
如果唔夠可再加些少,因為每只粉吸水力唔同
最後加油再撈勻到唔黏手就可以
將麵團放一邊鬆馳十分鐘左右
先將麵團展平後蓋上自已大細的圓圈

放入餡料
先將2邊封口按實
摺好就先放埋一邊

油搵見筷子有泡就可以
熄火後放入角仔,當見到浮起就可再開中火
見到2邊都開始金黃
開大火迫返啲油出嚟就唔會太油
金黃色就可以



沒有留言:

發佈留言