網頁

2022年3月8日星期二

晚餐之蓮藕章魚花生排骨湯

今日本來喺完工的一日,半夜個媽咪同我講今日都喺最後一日叫我都不要去計埋條數,昨日買的有用自己用,用不到的就計回早上就回覆說好 ,我只計回我返工的日數同欠我截到星期六的七百幾元的買餸錢就算,而星期一的餸就自己慢慢食,昨天已燉咗大魚,茄汁蝦,金銀蒜紅莧,蒸咗條黑䲞,今日就用咗蓮藕同些少豬肉自己啄碎整藕餅,淨的就加章魚花生,排骨同家中淨的瑤柱仔煲湯,呢個湯通常煲比媽咪多奶,而自己好少煲,家中都有章魚就煲比家人一試,估唔到她們都好喜歡,以後有時間可多煲,其實這樣美味的湯都好多媽咪同他們家人喜歡,所以完工前後有媽咪想,我都會分享給她們,午餐同2個女食咗藕餅,滾咗菜同整咗撈麵,晚餐就飲蓮藕章魚湯, 自家制的XO焗翠肉瓜同滾雜菜,簡簡單單又一餐




午餐



午後女兒想食芝士蛋糕,剛家有料就整咗

新模回來一試,唔喺太好出唔到個樣
加咗顏色都有些似
呢個喺日本芝士蛋糕的做法





沒有留言:

發佈留言