網頁

2022年3月7日星期一

晚餐之天麻燉大魚頭

本來返埋明日喺last day, 但今早出門買完餸等車時接到媽咪信息話她老公做測試有2條線叫我唔好過去,我已經買好餸,之前一路都買唔到魚頭,今日有開但好貴,諗住只有這2天工作,所以就照買,點知唔洗去唯有自己食,好彩家都有材料就用嚟燉,之前有啲媽咪問起好掛住我燉的魚頭問我點整,先發現原來無呢個食譜,有燉都喺其它魚,今次就可以順便寫下,呢個湯好好飲而且有去頭風功效最適合生完12日後的媽咪飲,今次講下點做
今晚簡單的晚餐變了豐富的一餐
本來一煲過滾菜丸加焗乂燒同雞翼
呢個茄汁蝦喺預比媽咪午餐,而家自己做晚餐
金銀蒜紅莧菜就做咗我哋晚餐
呢條黑䲞都喺
天麻燉大魚頭喺媽咪的下午茶做了我們晚餐湯
材料:天麻1兩,川芎1兩,白芷8錢,伏神8錢(如果餵人奶就這4款減半)大魚頭一個,紅棗3粒,杞子1湯匙,元肉1湯匙,豬肉15蚊, 薑片5-6片
1)大先將豬肉洗淨出水(出水喺凍水一齊落,滾起多幾分鐘)
2)大魚頭洗淨煎2邊去腥(買時只去鰓勿斬功效就更好

買時叫檔主只去鰓勿斬
3)將其餘材料洗淨,全部放入燉盡盅燉3小時就飲得





沒有留言:

發佈留言